tanz
 
زنگ تفریح
لحظاتی شاد در کنار هم
پنج شنبه 10 فروردين 1391برچسب:, :: 4:11 ::  نويسنده : mohammad sajjad
قبل از ازدواج
مرد: چی بگم؟ خداکنه زودتر بشه !! مگه من چقدر طاقت دارم؟
زن: اگر از پيشت برم؟
مرد: فکرش هم ناراحتم می کنه !!
زن: منو دوست داري؟
مرد: البته ، مطمئن باش !! مگه شک داری ؟
زن: آيا تا حالا به من خيانت كردي ؟
مرد: نه ! به هیچ وجه در ضمن از سوالت هم خوشم نیومد
زن: منو مسافرت ميبري؟
مرد: اگر وقت کنم هر روز !!
زن: آيا منو ميزني؟
مرد: به هيچ
‎ ‎وجه ! من از اين آدما نيستم !
زن: ميتونم بهت اعتماد كنم؟
مرد: چی ؟؟؟؟؟


بعد از ازدواجهمين متن را اين دفعه از پائين به بالا بخوانید



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


با سلام به تمام دوستان عزیز.هر کی که میاد اینجا باید شاد و سر حال باشه.امیدوارم که لحظات خوبی رو در کنار هم داشته باشیم.
آخرین مطالب

نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)